- Fri frakt over 7.900,-
- Rask ekspedering når varen er på lager
- Transportører
Velg en produktkategori
Vi hjelper deg gjerne!
Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for ditt behov og din virksomhet. Har du spørsmål eller trenger hjelp, kan du chatte med oss, ta en telefon eller legge igjen en beskjed gjennom vårt kontaktskjema.
Et prosjekt som inspirasjon til deg
Send oss en beskjed, så tar vi kontakt med deg så snart vi har mulighet.
Ofte stilte spørsmål
Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål her, ta kontakt med oss så vil vi forsøke å besvare dine spørsmål og behov på best mulig måte.
Ja, vi sender faktura på din bestilling. Les mer om de forskjellige betalingsformene vi tilbyr her.
Forventet dato for avsendelse fra vårt lager som er angitt i nettbutikken, er vårt beste estimat på en avsendelsesdato. Det vil si at det kan være avvik ved f.eks. helligdager og ferier.
Det tas alltid forbehold om ekstrerne forhold som kan påvirke normale prosedyrer for utsending fra lager. Den korrekte leveringsdato (dato for utsending fra vårt lager) er alltid påført den ordreberekftelse vi sender etter å ha behandlet din bestilling.
Vi selger varer med svært ulik beskaffenhet og leverer til hele fastlands-Norge. Det medfører at fraktprisen vil variere avhengig av hva du bestiller og hvor du ønsker varene levert i vårt langstrakte land.
For å se hva frakten på din bestilling er, vil denne beregnes når du har lagt varer i handlekuven OG legger inn postnummer på leveringsadressen din i kassen. Da vil fraktbeløpet beregnes og vises i valget "Standard frakt".
Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er gratis frakt på alle ordre du selv legger i nettbutikken ved bestillinger over 7.900,- eks. MVA.
Sono ønsker både bedrifter og forbrukere velkomne som kunder. Avtaler som inngås med bedrift utgår fra Kjøpsloven. Avtaler som inngås med forbrukere utgår fra Forbrukerkjøpsloven, samt Angrerettloven hvor disse lover overstyrer eventuelle konflikter i betingelser.
Hvis du har et større prosjekt og ønsker å prøve ut en vare i vårt sortiment før du bestiller, da tar du kontakt med en av våre selgere eller inneselgere på vår eminente kundeservice. Ring 6916 5500 for en avtale!
Vi bruker flere forskjellige transportører avhengig av varenes beskaffenhet og ikke minst hvor i vår langstrakte land du holder til. Dette medfører dessverre at det er problematisk å få et godt track&trace-system.
Men, vi hjelper deg selvfølgelig for å finne ut hvor langt din forsendelse har kommet. Ring oss gjerne på kundesenteret, så hjelper vi det raskt.
Vi benytter eksterne transportører til frakt og varene distribureres i henhold til kjørerutene til disse. Det betyr at vi som standard ikke har opplysninger om hvilke klokkeslett de forskjellige forsendelsene leveres ut.
Har du spesielle ønsker eller behov for levering på spesielle klokkeslett, ber vi om at du ringer vår kundeservice. Så hjelper vi deg så godt det lar seg gjøre - og som regel klarer vi å få til gode avtaler med transportørene på dette.